Bilgi Talep Formu

Kategori Lideri Parfüm Markasının Algı Araştırmasında İmzamız Var

Türkiye'nin kategorisinde lider parfüm markası, "marka bilinirlik ve algı" araştırması kapsamında partner olarak AGS Global'i tercih etti. Birlikte parfüm tüketicisinin "koku haritasının" izini sürdük ve markamızı ilham verici içgörülerle buluşturduk.
blog image

AGS Global olarak ailemize katılan yeni markalarla, içgörü peşinde tutku dolu yolculuğumuzu dolu dizgin sürdürüyoruz. 

Bu kez araştırma partneri olarak AGS Global'i seçen marka, Türkiye'nin kategorisinde lider parfüm markası oldu.  "Bilinirlik ve algı" araştırması için parfüm tüketicisinin "koku haritasının" izini sürdük ve markamızı ilham verici içgörülerle buluşturduk.

Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi, yeni üyesiyle büyümeye devam etti.

Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 130'dan fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında büyüme hikayenizi birlikte yazalım.

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

 

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız