Bilgi Talep Formu

Müşteri İlişkileri Konferansında "Tüketicinin Nasıl Düşündüğüne" Cevap Aradık

Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz, IMI Conferences tarafından "Bütün Aşklar Tatlı Başlar" temasıyla gerçekleştirilen Müşteri İlişkileri Konferansına "Tüketici Nasıl Düşünür?" başlıklı konuşmasıyla katıldı.
blog image

IMI Conferences tarafından 15 Mayıs 2019'da Fairmont Quasar Hotel İstanbul'da gerçekleştirilen Müşteri İlişkileri Konferansı'nda perakendeden bankacılığa, tahsilattan sigortaya kadar farklı sektörlerin temsilcileri müşteri deneyimi süreçlerine dair tecrübe ve stratejilerini aktarırken, konferansın bu yılki sloganı "Bütün Aşklar Tatlı Başlar" oldu.

Gelişen teknoloji ve çeşitlenen iletişim kanallarıyla birlikte müşteri ile iletişim sürecinin eskisinden daha zor ve karmaşık olduğu düşünüldüğünde, bu aşkı sürdürebilmek her zamankinden daha zorlu bir süreci gerektiriyor. Müşteri Deneyimi yolculuğunda, ilk temastaki başarıyı satış sonrası süreçlerde de sürdürmek, bu devamlılığı sağlayabilmenin öncelikli koşulları arasında.

Hizmet veren kurumların, kendilerini başarıya götüren stratejileri müşterileriyle birlikte aktardıkları konferans, Atos, Alonet, Arvato, Call Center Life ve Formalistech’in katkılarıyla gerçekleşti.

Biz de AGS Global olarak Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz'ün "Tüketici Nasıl Düşünür?" başlıklı konuşmasıyla bu önemli etkinlikte yer almanın ve seçkin bir kitleye hitap edebilmenin mutluluğunu yaşadık.

 

Resim Galerisi

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

MÜSİAD Çerçeve Dergisi'ne Konuk Olduk

02 Temmuz 2016 | BASINDA AGS

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız