Bilgi Talep Formu

Küresel Güvenlik Sistemleri Markamızın Bilinirlik Araştırmasını Tamamladık

Küresel güvenlik sistemleri markamızın Türkiye'deki güvenlik sistemi kullanıcıları nezdinde marka bilinirlik ve algı araştırmasını başarıyla gerçekleştirdik.
blog image

Yüksek kentleşme hızı, çalışan nüfusta artış, tek kişinin yaşadığı hane sayısındaki yükseliş, kentsel dönüşümle birlikte yenilenmesi beklenen 6,7 milyon konut, akıllı ev ve iş yeri çözümleriyle entegrasyon, Türkiye’de güvenlik sistemlerine olan talebin artışındaki temel nedenler.

Üstelik, henüz konut ve iş yerlerinin %1,5-2’sinde alarm sistemleri kurulu vaziyette. Her iki segmentte de kısmi korunma oranı (fiziksel ya da elektronik güvenlikle) ise %10’u geçmiyor. ABD’de %20’lerin, Avrupa’da ise %9’ların üzerindeki oranlar düşünüldüğünde, pazar hala çok potansiyelli ve vaatkâr.

Biz de AGS Global olarak, küresel güvenlik sistemleri markamızın Türkiye pazarındaki bilinirliği ve algı araştırma projesini başarıyla tamamladık, markamızı gerçek müşteri içgörüsüyle tanıştırdık. 

Küresel güvenlik sistemleri markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

MÜSİAD Çerçeve Dergisi'ne Konuk Olduk

02 Temmuz 2016 | BASINDA AGS

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız