Bilgi Talep Formu

Reklam ve Medya Araştırmaları

Medya ve Reklam Araştırmaları ile markanızın reklam kampanyalarının amacına ulaşıp ulaşmadığını, satışa etkisini, hedef kitle üzerindeki izlenimini, rakiplerinden ayrışma gücünüzü ve kanal etkinliğine dair içgörülere erişin, medya planlamanızı doğru yapın.
blog image

“Araştırmayan reklamcılar, düşmandan gelen sinyalleri önemsemeyen generaller gibidir” – David Ogilvy

 

Tüketicinin her gün binlerce reklam mesajıyla karşılaştığı rekabetçi ortamda; markaların reklam kampanyalarının amacına ulaşıp ulaşmadığı, hedef kitle üzerindeki izlenimi, rakiplerden ayrışma gücü, satışa etkisi ve kanal etkinliğine odaklanan araştırmalar hayati öneme sahip.

Reklam etkinliğinin ölçülmesiyle; kampanyanın başarıya giden yolda ayak izlerini takip etmek, doğru medya planlaması gerçekleştirmek, bütçeyi etkin yönetmek ve sonraki reklamlar için avantaj sağlayacak sürdürülebilir içgörüler elde etmek mümkün.

Butik bir yaklaşımın hakim olduğu reklam ve medya araştırmalarımız kapsamında nitel ve nicel araştırma enstrümanlarından yararlanarak, iki farklı aşamada reklamınızın etkinliğini ölçüyoruz:

  • Reklam öncesi (Pre-test)
  • Reklam yayınlandıktan sonra (Post-test)

: Reklam ve Medya Araştırmaları ile reklamınızın ve kanalınızın etkinliğini ölçün; hedef kitlenin içgörüsü ışığında, reklam etkinliğinizi artırın..

Reklam ve Medya Araştırmaları ile ilgili yardıma mı ihtiyacınız var?

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız