Bilgi Talep Formu

Fiyat İstihbaratı ve Fiyatlandırma Araştırmaları

Müşteri ve satış noktası dünyasındaki içgörülerden ilham alarak karmaşık fiyatlandırma eğilimlerini açıklığa kavuşturun, ürününüzün ya da hizmetinizin pazardaki gerçek değerini belirleyecek fiyatlandırma stratejileri kurgulayarak rekabette öne geçin.
blog image

“Bir ürünün fiyatını anlamıyorsanız kesinlikle size göre değildir" Mofoluke Ayoola

 

Fiyat istihbaratı ve fiyatlandırma (pricing) araştırmaları, ürün veya hizmetlerinizin algılanan değerinin yanı sıra farklı fiyatlarla ödeme yapma isteklerini değerlendirmek için müşterilerden ve potansiyel müşterilerden veri toplama ve yorumlama sürecidir. Bu özgün araştırma disiplini, deneyim ve sezgilerinizin ötesine geçerek rekabetin boyutlarını anlamak açısından da objektif kriterlere dayalı eşsiz bir stratejik kılavuz özelliğine sahiptir.

Fiyatlandırmanın diğer önemli getirileri ise kârlılığı artırmak ve maliyetleri düşürmektir. Fiyat istihbaratı ve fiyatlandırma araştırmaları; fiyatların gelişim trendini ve iş sonuçlarınızı nasıl etkilediğini yetkin bir şekilde öğrenmemiz için çerçeve sağlar. Ayrıca fiyat istihbaratı ve fiyat araştırmaları, kampanya ve promosyon çalışmaları için de güçlü bir çerçeve oluşturacaktır.

Doğru fiyatlamanın en önemli kazançlarından bir diğeri "müşteri sadakatidir". Unutmamak gerekir ki, fiyatta aşağı ya da yukarı yönlü sağlanabilecek her %1-2'lik esneklik, %10-20 kâr getirecek satın alma yolculuklarını ve beraberinde getirecektir.

Fiyat Araştırmada Hangi Yöntemleri Kullanıyoruz?

AGS Global olarak fiyat istihbaratı ve fiyat araştırmalarında en güncel ve geçerliliği bilimsel olarak defaten kanıtlanmış şu araçlardan istifade ediyoruz:

  • Gabor-Granger Analizi
  • Conjoint Analizi
  • STEP Fiyatlandırma Araştırması
  • BPTO - Marka & Fiyat dengesi
  • Van Westendorp Fiyat Hassasiyeti Ölçer
  • Monadik Test

Tüm bu evrensel düzeyde kullanılan enstrümanlarla fiyat dünyasının karmaşık yapısını markanız için rekabette yol gösterecek şekilde açıklığa kavuşturuyoruz. Bu sayede hedef kitlenin sunduğu yeni fırsatları keşfetmenize, fiyat stratejimizi güncellemenize ve yeni müşteri segmentleriyle buluşmanıza yardımcı oluyoruz. 

 

: Fiyat İstihbaratı ve Fiyatlandırma Araştırmaları ile müşteri ve satış noktası dünyasındaki içgörülerden ilham alarak karmaşık fiyatlandırma eğilimlerini açıklığa kavuşturun, ürününüzün ya da hizmetinizin pazardaki gerçek değerini belirleyecek fiyatlandırma stratejileri kurgulayarak rekabette öne geçin.

 

Fiyat İstihbaratı ve Fiyatlandırma Araştırmaları ile ilgili yardıma mı ihtiyacınız var?

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız