Bilgi Talep Formu

Marka Takip (Tracking) ve Marka Sağlığı Araştırmaları

Marka takip (tracking) ve marka sağlığı araştırmaları ile talep, imaj, tüketici profili, sadakat şekli, rakipler gibi göstergelerden hareketle markanızın pazardaki güncel durumunu izleyin, stratejik karar ve aksiyonlarınızın markanıza etkisini ölçün.
blog image

“Harika bir marka, ortaya çıkmayı asla bırakmayan bir hikayedir” – Tony Hsieh

 

Evren boşluk sevmez.. Söz konusu markalar olduğunda bu yasa hayli katı bir biçimde geçerlidir. Nitekim markanın serüveninde yaşanabilecek bir boşluk, markanın kaderini doğrudan etkiler..

Marka takip (tracking) ve marka sağlığı araştırmaları, markanın pazardaki rakiplere göre konumunu, hedef kitle nezdindeki algısını ve imajını ölçen düzenli çalışmalardır. Marka takip (tracking) ve marka sağlığı araştırmaları bir defaya mahsus olmayıp, pazarın dinamizmine ve markanın beklentilerine göre haftalık, aylık, üç aylık vb. olarak değişebilmektedir.

Marka takip (tracking) ve marka sağlığı araştırmaları sayesinde talep, imaj, tüketici profili, sadakat şekli, rakipler gibi göstergelerden hareketle markanızın pazardaki güncel durumunu izleyebileceğiniz gibi, stratejik karar ve aksiyonların markanıza etkisini de ölçebilirsiniz.

AGSStalker: Marka Takip (Tracking) ve Marka Sağlığı Araştırmaları ile hedef kitle nezdinde markanızın nabzını gerçek zamanlı olarak tutun, rakiplerinizle arayı açın..

Marka Takip (Tracking) ve Marka Sağlığı Araştırmaları ile ilgili yardıma mı ihtiyacınız var?

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız