Bilgi Talep Formu

FMCG Devi İçin Akdeniz’in Lezzet Kodları 4 Ülkede Çözüldü

Türkiye’nin hızlı tüketim sektöründe lider markalarından biri olan FMCG devi, salça ve zeytin kategorilerindeki marka pozisyonunu küresel ölçekte güçlendirmek amacıyla Türkiye, Almanya, BAE ve Suudi Arabistan’da AGS Global ile veri ve içgörü odaklı iş birliği yaptı.
blog image

AGS Global olarak Türkiye, Almanya, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ve Suudi Arabistan’da markamızın Turquality hedefi doğrultusunda gerçekleştirdiğimiz çok yönlü araştırmalar kapsamında, söz konusu kategorilerde tüketici tercihleri, algı haritaları, marka bilinirliği, satın alma motivasyonları ve kategoriye özel tüketim pratikleri derinlemesine incelendi.

Araştırmalarımızda niteliksel ve niceliksel teknikleri harmanlayarak; pazarlara özgü kültürel dinamikleri, tüketim alışkanlıklarını ve kategori içi marka rekabetini net bir biçimde ortaya koyduk. Özellikle Türk menşeli ürünlere yönelik algı, zeytin ve salçanın mutfaklardaki rolü ve ambalaj ilişkisi gibi kritik başlıklar bu çalışma kapsamında detaylı biçimde analiz edildi.

Proje çıktıları, markanın bölgesel büyüme stratejilerini belirlemesinde ve ürün-pazar uyumunu artıracak inovasyon kararlarında doğrudan girdi sağladı. Bu çok ülke ve çok kategoriye yayılan araştırma projesi ile birlikte AGS Global, gıda sektörüne özel içgörü üretme kabiliyetini bir kez daha ortaya koymuş oldu.

Biz de mutlu markalar ailemizin en yeni üyesini size tanıtmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.

"Büyüme uzmanı" AGS Global olarak Türkiye'de FMCG kategorisinin lideri devi markamızın araştırma partneri olduk, hedef pazarların sunduğu eşsiz fırsatları stratejik içgörü tabanlı araştırma perspektifimizle kadraja aldık.

Birlikte Turquality sürecini kapsayan ve onu aşan eşsiz bir büyüme serüveni için yol haritası oluşturduk ve markamızı hedef pazarlarda "ilham verici" tüketici içgörüleriyle buluşturduk.

Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi büyümeye devam ediyor.

Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 150'den fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında fırsatların kapısını aralayın.

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız