Bilgi Talep Formu

İçgörü peşinde tutku dolu yolculuk.

2011 yılında İstanbul merkezli global bir araştırma şirketi olarak kurulan AGS Global, o günden bu yana finansal göstergeler, istihdam ve hizmet sunduğu mutlu markaların sayısı itibariyle büyüme serüvenine doludizgin devam ediyor. 

AGS Global demek...

📌 İstanbul Merkezli

📌 Yerli ve Özgün

📌 130'dan Fazla Ülkeyi Kapsayan Ağ

📌 Uzman Data Analiz ve İçgörü Ekibi

📌 Üstün Teknolojik Altyapı

📌 Butik Perspektif

📌 Ortak Akıl Prensibi

📌 Geniş Sektörel Yelpaze

📌 Sınır Tanımaz Yenilikçilik

📌 100'lerce Mutlu Markaya sahip bir araştırma şirketi demek...

"130'dan fazla ülkede sunduğumuz kapsamlı araştırma ve içgörü çözümlerimizle globalleşme serüveninde markalarımıza eşsiz bir yol arkadaşlığı vaat ediyoruz."

video bg
 
Bir öykü: AGS Global

Sizce, bir firmayı başarılı yapan en önemli özellik nedir?

Küresel ve ulusal ekonomideki trendleri iyi takip edip, hızla şartlara adapte olmak mı? Yorulmak nedir bilmeden gece gündüz çalışmak mı? Yoksa vizyon sahibi olmak mı? Belki iyi okullardan mezun girişimciler tarafından kurulmuş olmak bile yeterlidir tek başına… Kim bilir, belki de bütün bunları hem harmanlayan hem de tutkal misali yapıştıran daha başka bir şeye, daha içten ve daha güçlü bir duyguya ihtiyaç vardır. Dostluk gibi..
 

AGS Global henüz çok genç bir firma. 2011 yılında, iki tutkulu ve idealist girişimcinin çabalarıyla kuruldu ve çok kısa bir sürede büyük işlere imza attı. Ama en önemlisi, iki kadim dostun çocukluklarından beri süregelen arkadaşlıklarının "mührü" olarak ortaya çıktı.
 

Onlar daha çocuk yaşlarda tanışan, liseyi ve üniversiteyi birlikte okuyan ve bu süreç boyunca sürekli olarak Türkiye’nin gelişmesi adına hayaller kuran iki idealist genç. AGS Global’in mimarı iki genç girişimci.

 

Bu yüzden, iki arkadaşın neredeyse 11 yaşlarında başlayan dostluklarının tarihçesine bakıldığında, firmanın kuruluşunu çok daha eskilere dayandırmak mümkün.
 

AGS Global'in 2011 yılında kurulmasıyla birlikte, yıllardır tutkuyla bahsedilen idealist hayalleri gerçekleştirmenin de yolu açılmış oldu.
 

Bundan sonra, daha somut adımlar atılabilir, kurdukları büyük Türkiye hayaline onlar da birer tuğla koyarak nacizane katkıda bulunabilirlerdi. Nitekim bulundular da. Bugün bu iki genç girişimcinin kurduğu AGS Global, 130'dan fazla ülkede gerçekleştirdiği marka, pazar ve pazarlama araştırması projeleriyle Türk markalarının ve Türkiye'nin bayrağını dalgalandırıyor ve çocukluk hayallerine birer adım daha yaklaşmaya devam ediyor.

AGS Global ne yapar, nasıl yapar?

Geleneksel bir araştırma şirketi değil, araştırmaya dayalı çözüm üreten bir stratejik planlama kuruluşu olarak farklı disiplinlerden uzmanlarımızla küresel trendleri takip ediyor, "mutlu markalarımız" için içgörü odaklı araştırmalar ve stratejik çözümler üretiyoruz.

Markalaşma

Türk firmalarının global markalaşma serüveninde gerçek ve güvenilir yol arkadaşıyız. Çabamız bizatihi Türkiye’nin global bir marka olması için.  
process img-1

Stratejik Çözümler

Türk firmalarının yurtdışına açılmasında çok önemli bir unsur olan “hedef pazar” ve TURQUALITY® araştırmalarını dünyanın 130'dan fazla ülkesinde gerçekleştirerek, markalara hedef pazara giriş ve tutunmaya yönelik stratejik yol haritaları sunuyoruz.
Stratejik Çözümler

Çünkü AGS Global olarak;

  • Türkiye markasının potansiyeline inanıyoruz.
  • Bu topraklarda yaşayanların daha müreffeh bir hayatı hak ettiğini düşünüyoruz.
  • Bunun için tüm insani, fiziksel ve dijital kaynaklarımızı seferber ediyoruz.
  • Markalar için sunduğumuz çözümlerde dostluğun birleştirici gücünden ilham alıyoruz.
cunku

Kalite Belgelerimiz

 

Bize Yazın

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız