Bilgi Talep Formu

Doğru hamleleri yapmanız için araştırıyoruz.

2011 yılında İstanbul merkezli global bir araştırma şirketi olarak kurulan AGS Global, o günden bu yana finansal göstergeler, istihdam ve hizmet sunduğu mutlu markaların sayısı açısından aralıksız bir büyüme performansı sergilemeye devam ediyor.
AGS Global

AGS Global, yerli ve özgün bir araştırma şirketi olarak kurulduğu günden bu yana Türk markalarının dünyanın 100'e yakın ülkesinde marka ve pazar araştırma partneri ve global markalaşma serüveninin yol arkadaşı olmuştur.

AGS Global, otomotivden turizme, dayanıklı tüketimden finansal hizmetlere, gayrimenkulden lojistiğe, teknolojiden sağlığa kadar geniş sektörel yelpazede zengin bir "mutlu müşteri" portföyüne sahiptir.

AGS Global, İstanbul merkezli olmasının gururuyla Berlin, Moskova, Londra, New York ve Şanghay’da şubeleşmeye giden ilk ve tek Türk araştırma şirketidir.

AGS Global, yürüttüğü tüm projelerde sunduğu global düzeyde akredite ve butik çözümleri, uzman ekibi, teknolojik altyapısı ve ortak akıl prensibiyle markaları küresel arenada önemli bir oyuncuya dönüştürecek doğru verileri en kısa sürede ve en uygun maliyetle müşterilerine sunar.

"Amacımız; tüm paydaşlarımızın katma değerli ve sürdürülebilir büyüme serüvenine katkı sağlamak".

video bg
 
Bir öykü: AGS Global

Sizce, bir firmayı başarılı yapan en önemli özellik nedir?

Küresel ve ulusal ekonomideki trendleri iyi takip edip, hızla şartlara adapte olmak mı? Yorulmak nedir bilmeden gece gündüz çalışmak mı? Yoksa vizyon sahibi olmak mı? Belki iyi okullardan mezun girişimciler tarafından kurulmuş olmak bile yeterlidir tek başına… Kim bilir, belki de bütün bunları hem harmanlayan hem de tutkal misali yapıştıran daha başka bir şeye, daha içten ve daha güçlü bir duyguya ihtiyaç vardır. Dostluk gibi..
 

AGS Global henüz çok genç bir firma. 2011 yılında, iki tutkulu ve idealist girişimcinin çabalarıyla kuruldu ve çok kısa bir sürede büyük işlere imza attı. Ama en önemlisi, iki kadim dostun çocukluklarından beri süregelen arkadaşlıklarının "mührü" olarak ortaya çıktı.
 

Onlar daha çocuk yaşlarda tanışan, liseyi ve üniversiteyi birlikte okuyan ve bu süreç boyunca sürekli olarak Türkiye’nin gelişmesi adına hayaller kuran iki idealist genç. AGS Global’in mimarı iki genç girişimci.

 

Bu yüzden, iki arkadaşın neredeyse 11 yaşlarında başlayan dostluklarının tarihçesine bakıldığında, firmanın kuruluşunu çok daha eskilere dayandırmak mümkün.
 

AGS Global'in 2011 yılında kurulmasıyla birlikte, yıllardır tutkuyla bahsedilen idealist hayalleri gerçekleştirmenin de yolu açılmış oldu.
 

Bundan sonra, daha somut adımlar atılabilir, kurdukları büyük Türkiye hayaline onlar da birer tuğla koyarak nacizane katkıda bulunabilirlerdi. Nitekim bulundular da. Bugün bu iki genç girişimcinin kurduğu AGS Global, 100'e yakın ülkede gerçekleştirdiği marka ve pazar araştırması projeleriyle Türk markalarının ve Türkiye'nin bayrağını dalgalandırıyor ve çocukluk hayallerine birer adım daha yaklaşmaya devam ediyor.

AGS Global ne yapar, nasıl yapar?

AGS Global sadece bir araştırma şirketi değil, araştırmaya dayalı çözüm üreten bir stratejik planlama kuruluşudur. Bünyesindeki araştırma ve içgörü uzmanlarıyla küresel ölçekteki trendleri güncel olarak takip ederek araştırmalar ve stratejik çözümler üretir.

Markalaşma

AGS Global, Türk firmalarının global markalaşma serüveninde yol arkadaşıdır. Çabası bizatihi Türkiye’nin global bir marka olması içindir.  
process img-1

Stratejik çözümler

AGS Global, 2011 yılından bu yana debisi sürekli yükselen, çok yoğun bir tempoyla çalışmaya devam ediyor. Yaptığı araştırmaların ve mutlu markaları için ürettiği stratejik çözümlerin sadece birkaçını telaffuz etmek bile yeterli olacaktır.
Türk firmalarının yurtdışına açılmasında çok önemli bir unsur olan “hedef pazar” ve TURQUALITY® araştırmalarını şimdiye kadar Almanya ve İngiltere başta olmak üzere Avrupa’nın birçok ülkesinde; Katar ve Irak ağırlıklı olmak üzere Ortadoğu ülkelerinde; Rusya ve Azerbaycan başta olmak Türk Cumhuriyetlerinde; Fas, Tunus, Cezayir gibi büyüyen Kuzey Afrika pazarlarında; Malezya, Endonezya ve Singapur gibi "Asya'nın yükselen yıldızı" ülkelerde gerçekleştirmiştir. 
Stratejik Çözümler

Sizce, bir firmayı başarılı yapan en önemli özellik nedir?

Bazı durumlarda bir araştırma firmasının başarısı sadece bir iki maddeden beslenirken, AGS Global kendi serüvenini bunların tamamı ve daha fazlası üzerine inşa ediyor.
  • Çok kısa sürede açtığı global şubelerle, yıllardır alışık olduğumuz Batı menşeili markaların temsilciliklerini almak yerine kendi marka değerini dünyanın çeşitli yerlerine taşıyor.
  • Geleceği okuyan ve ona göre konum alan yapısıyla vizyoner bakış açısını bir kurum felsefesi haline getiriyor.
  • Çalışmanın, yalnızca çok çalışmanın değerine inanarak Türkiye’nin bilgi sermayesini artırmaya ve güçlendirmeye çabalıyor.
  • Hem bütün dünyadaki yenilikleri takip eden hem de kurumsal derinleşmeye yönelen yöntemi sayesinde firmalar için âdeta bir ayna görevi görüyor.
  • Yaptığı araştırma faaliyetleriyle Türkiye’deki firmalara yol göstermekle kalmıyor, onların öncü olması için çaba harcıyor.
process img-1

Çünkü AGS Global;

  • Türkiye’nin potansiyelini iyi tanıyor
  • Bu ülkede yaşayan insanların daha iyi bir hayatı hak ettiklerini düşünüyor
  • Dostluğun birleştiriciliğine, hepimize şevk veren gücüne inanıyor



 
cunku

Kalite Belgelerimiz

 

Bize Yazın

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız