Bilgi Talep Formu

Tüketici Ürünleri ve Perakende

Perakende uzmanlarımızla AGS Global olarak, yerel veya küresel araştırmalarda perakendeci paydaşlarımıza global bir perspektifi lokal odaklanmayla sunmaktayız ve şirketlerimize yön göstermekteyiz.
blog image

Tüketim ürünlerindeki düşük sadakat, sektördeki yüksek rekabet dolayısıyla oluşmuştur. Firmaların, tüketici ihtiyaçlarını daha doğru anlayabilmesi ve sadakat rejimini yüksek tutması için tüketici ile mümkün olduğunca temasta bulunmalıdır.

Daha doğru bir tüketici alışkanlık ve sadakat bilgisi için doğru yöntemler izlenmeli, pazarın nabzı sık sık ölçülmelidir.

Perakende sektörü ise kendine özgü yapısıyla diğer sektörlerden ayrışmaktadır. Sektörün yönünü belirleyen en etkili iki güç olan müşteri talepleri ve müşteri davranışları, yaşanılan çevre ve demografiden bağımsızlaşarak küresel ölçekte bir davranış haline gelmektedir.

Diğer tüm sektörlerde olduğu gibi, perakende sektörü de teknoloji ile birlikte gelişme göstermektedir. Teknoloji ve dijitalleşme sayesinde tüketici verileri daha da önem kazanmıştır. Müşterilerin artık iyi hizmet ile yetinmediği, kişiye özel hizmet talep ettiği günümüzde, kişiselleşmiş duygulara hitap eden iletişim çalışmaları büyük önem taşımaktadır.

Özellikle ana pazarlarındaki konumlarını uluslararasılaştırmak isteyen perakendeciler global düşünüp lokal hareket etmelidirler. Perakende uzmanlarımızla AGS ailesi olarak, yerel veya küresel araştırmalarda perakendeci paydaşlarımıza bu konu başlıkları altında global bir perspektifi lokal odaklanmayla sunmaktayız ve şirketlerimize yön göstermekteyiz.

Tüketici Ürünleri ve Perakende hakkında hizmete mi ihtiyacınız var? Şimdi bize yazın.

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız