Moda ve Yaşam Tarzı
AGS Global, tüketici taleplerinin belirlenmesi, alışveriş davranışlarının saptanması ve marka deneyimlerinin belirlenmesi ile moda ve yaşam tarzı konularında sosyoloji, antropoloji ve pazarlama alanında müşterilerine destek olmaktadır.
Sürekli değişen trendler firmaları baskı altına almakla kalmayıp aynı zamanda AR-GE ve inovasyona yöneltmektedir. Değişen trendlere farklı tepkiler veren, farklı ürünlere ilgi duyan farklı grupları yani esasen hedef kitleyi bölümlendirme çalışmaları yapılmalıdır. Bu bölümlendirme ayrıca coğrafi, demografik, ve çok daha farklı parametreler üzerinden değerlendirilebilir ve ayrıştırılabilir.
Bu parametreler ışığında tüketici taleplerinin belirlenmesi, alışveriş davranışlarının saptanması ve marka deneyimlerinin belirlenmesi ile moda ve yaşam tarzı konularında sosyoloji, antropoloji ve pazarlama alanında uzmanlarımız sizlere rehber olmaktadır.