Bilgi Talep Formu

Moda ve Yaşam Tarzı

AGS Global, tüketici taleplerinin belirlenmesi, alışveriş davranışlarının saptanması ve marka deneyimlerinin belirlenmesi ile moda ve yaşam tarzı konularında sosyoloji, antropoloji ve pazarlama alanında müşterilerine destek olmaktadır.
blog image

Sürekli değişen trendler firmaları baskı altına almakla kalmayıp aynı zamanda AR-GE ve inovasyona yöneltmektedir. Değişen trendlere farklı tepkiler veren, farklı ürünlere ilgi duyan farklı grupları yani esasen hedef kitleyi bölümlendirme çalışmaları yapılmalıdır. Bu bölümlendirme ayrıca coğrafi, demografik, ve çok daha farklı parametreler üzerinden değerlendirilebilir ve ayrıştırılabilir.

Bu parametreler neticesinde tüketici taleplerinin belirlenmesi, alışveriş davranışlarının saptanması ve marka deneyimlerinin belirlenmesi ile moda ve yaşam tarzı konularında sosyoloji, antropoloji ve pazarlama alanında uzmanlarımız sizlere rehber olmaktadır.

Moda ve Yaşam Tarzı hakkında hizmete mi ihtiyacınız var? Şimdi bize yazın.

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız