GLOBAL PROJELERİMİZ

GLOBAL PAZAR ARAŞTIRMALARI

 

Firma olarak artık ihracata odaklanmanın zamanı geldiğini düşünüyorsunuz ve işlerinizi büyütmek için ürünlerinizi yurtdışında görücüye çıkarmak veya hali hazırdaki yurtdışı yatırımlarınızı çeşitlendirmek istiyorsunuz. Fakat olası riskleri bertaraf etmek için pazara giriş yapmadan önce, ürünlerinizi ihraç etmeyi planladığınız ülkeleri saptamak, o pazarların büyüklüğü, halkın harcama alışkanlıkları, ekonomik göstergeleri, ekonomik kültürü gibi konuları enine bo- yuna araştırmanız gerekiyor. Öyleyse “ulusal bir pazar araştırması” ilk adımı atmadan önce yapmanız gerekenlerin en başında yer alıyor.

Doğru ürün ve doğru pazar analizlerimizin ardından ilgili hedef pazarları sizin için belirliyoruz. Hedef pazara ilişkin tüm bilgi kaynaklarını sürece dahil ettiğimiz “360 derece araştırma yöntemi”ni uyguluyoruz. Firmaya ve sektöre özgü anket formları geliştiriyor ve araştırma yapacağımız ülkede tüketiciden üreticiye, kamu sektöründen satış kanallarına kadar her kesimi analizin içine dahil ediyoruz ve nihayetinde size, yalnızca sizin için oluşturulmuş bir veri demeti sunuyoruz.
Ayrıca ilgili ülkede anketler, mülakatlar, fokus toplantıları ve gözlemler yapıyoruz. Bu sayede, hem nitel hem de nicel verilerin harmanlandığı ve içinde aksiyon planları olan hedef pazar analizlerini hizmetinize sunuyoruz.

AGS Global olarak, gerek TURQUALITY® kapsamında gerekse diğer projelerde danışanlarımızın uluslararası arenada başarılı olmaları adına uzman kadromuzla sektör ve pazar analizi, rekabet analizi ve tüketici davranışları gibi konularda araştırmalar yapıyoruz.

Global pazarlarda etkin olmanın yolu, iyi bir hedef pazar araştırması yapmaktan geçer. Üstelik, global pazar araştırma harcamalarının şirketler için % 60, kurumlar için ise % 75’lik bölümü Ekonomi Bakanlığı tarafından karşılanmaktadır.

HİZMET VERDİĞİMİZ ÜLKELER

Hizmetlerimizden Siz de Faydalanın

Global pazardaki rakiplerinizi egale ederek, yarışı önde bitirmek için AGS Danışmanlığı tercih edin.